Wat zeggen onze klanten
-
Dick Kortekaas
'De training geeft inzicht om vanuit de zachte kant, harde resultaten te realiseren – met aandacht voor (persoonlijke) groei, geluk en plezier.'
Manager Finance Hago Rail Services
-
-
Ingrid de Boer
'Niet alleen een training voor coaches, maar juist ook voor de resultaat managers die een ontwikkelgesprek willen voeren.'
Manager Waternet
-
-
Nick Sandbergen
'Jezelf de spiegel voorhouden en onderzoeken waar je naartoe wilt en waarvoor je het allemaal doet.'
Business Controller
-
Terrence Bos
'Deze methode is effectief en efficiënt bij zowel professionals als groepen studenten.'
Hogeschooldocent
De klanten van Quality Contact geloven dat mensen het verschil kunnen maken. Ze weten hoe noodzakelijk eigen verantwoordelijkheid en initiatief zijn om mee te veren met ontwikkelingen, binnen en buiten de organisatie. Onze klanten ervaren iedere dag dat dit van hen een andere rol vraagt. Ze zoeken naar een andere manier om hun mensen te begeleiden, want op dit moment werken ze zelf nog te hard.
Onze klanten werken bij organisaties waarin men zoekende is hoe zij kunnen blijven leren en presteren. Je kent ze vast wel, organisaties die waarin men bezig is met het nieuwe beoordelen of het nieuwe werken. Organisaties die (willen) werken met zelfsturende teams. Of die organisaties waar iedereen werkt volgens Lean of Agile methodes.
Wat onze klanten vaak nog niet weten is dat er wat anders nodig is. Om meer rendement te halen uit je menselijk kapitaal is het belangrijk om verder te kijken dan de cijfers en methoden. Verder dan alleen managen en beoordelen op harde resultaten
Onze klanten staan ervoor open om te werken vanuit de persoonlijke motivatie van mensen. Zij nemen zichzelf serieus ten aanzien van persoonlijke- en leiderschapsontwikkeling. Ze leren door te zelf te doen. Wij mogen hen uitleggen dat ‘mindset’ en methode elkaar versterken. Deze combinatie leidt tot de benodigde gedragsverandering, zodat zij kunnen blijven leren en presteren.